مهوش کلهر
سمت: مسئول کتابخانه، کارشناس ارشدعلوم کتابداری و اطلاع رسانی kalhor_m@yahoo.com
شرح وظایف:
- تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعمل های کاری و اولویت بندی های امور بخش مورد نظر
- نظارت بر فرآیند کارها و پیشرفت امور
- برگزاری دوره های آموزشی (آموزش به همکاران و مراجعان)
- تشویق همکاران بخش به شرکت در سمینارها و همایش های حوزه کتابداری و اطلاع رسانی
- برگزاری جلسه های دوره ای با بخش های مورد نظر
- ارائه گزارش و آمارهای دوره ای از بخش مورد نظر به رئیس دانشکده
- همکاری با کارکنان در بخش های دیگر و انجام کار گروهی
- نظارت بر مراحل سفارش مواد مورد نیاز با توجه به درخواست ها
- برنامه ریزی و نظارت بر امور سفارش های داخلی و خارجی
- نظارت بر پیگیری و دریافت کامل مواد سفارش شده
- ارتباط با اعضای هیات علمی و دانشجویان و انجام نیاز سنجی از این گروه جهت گزینش مواد
- برقراری و حفظ ارتباطات با فروشندگان، ناشران و کارگزاران
- بررسی ابزارهای انتخاب مواد چاپی و غیرچاپی جهت سفارش منابع
- تنظیم بودجه و ایجاد تعادل موضوعی در مجموعه
- انجام مکاتبات اداری و یا نظارت برآن
- پیشبینی بودجه ریالی و ارزی جهت خرید منابع اطلاعاتی داخلی و خارجی
- تقویت خرید اشتراکی و یا استفاده اشتراکی
- برقراری ارتباط و نظارت بر روابط بین کتابخانه ای
- برنامه ریزی و کنترل اجرای وجین در کتابخانه
پردیس بردی نشین
سمت: کتابدار اطلاع رسان و کتابدار بخش امانت، کارشناس کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، ایمیل: pardis.bardineshin1920@gmail.com
شرح وظایف:
- اطلاع از اهمیت و نقش کتابخانه در گسترش فرهنگ و دانش در جامعه
- شناسایی نیازهای آموزشی و پژوهشی و همکاری در اجرای طرح های پژوهشی
- مدیریت یکپارچه منابع و نظام های اطلاعاتی برای تسهیل در دسترسی به اطلاعات
- گزینش منابع اطلاعاتی به منظور دسترسی به اطلاعات کیفی و تسهل راه های دسترسی به آن
- تهیه و گزینش منابع مورد نیاز واحدهای پژوهشی و پردازش این منابع و اطلاعات خدمت به آموزش و پژوهش پزشکی از طریق اشاعه اطلاعات موجود در منابع
- تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در کاربران و کمک به پرورش خلاقیتها و استعدادها
- آموزش نحوه استفاده از سامانه کتابخانه، و سامانه امانت کتاب به کاربران
- توانمند سازی کاربران از طریق برگزاری کارگاهها
- برنامهریزی و انجام مسابقههای کتابخوانی و چکیده نویسی
- مشاوره اطلاعاتی با کاربران با هدف تسریع در فرایند فعالیتهای پژوهشی و تولید دانش
- آموزش سواد اطلاعاتی با هدف توانمندسازی کاربران در بهره گیری مستقل از اطلاعات
- برنامه ریزی و توسعه خدمات برون کتابخانه ای به منظور جلب کاربران بیشتر
- اشاعه دانش و ارتباط کارآمد و مستمر با متخصصین رشته های موضوعی گوناگون
- آشنایی با علم اطلاعات و راه های سازماندهی، ذخیره و بازیابی، مدیریت و اشاعه آن
کتابدار بخش امانت
شرح وظایف:
- نظارت بر انجام صحیح امور امانت (سرپرستی و هماهنگی فعالیت های بخش امانت از جمله: امانت دادن و گرفتن منابع و کنترل دیرکرد منابع، رسیدگی به امور رزرو منابع، فایل کردن منابع و مجموعه، وجین و صحافی)
- تنظیم آئین نامه امانت مواد و باز پس گیری آنها
- نظارت بر قفسه خوانی ادواری
- نظارت بر چگونگی آمار گیری و گزارش از سیستم امانت
- ایجاد و اداره بایگانی (فایل) امانت
- همکاری و هماهنگی با بخش های فراهم آوری، سازماندهی، آماده سازی و تکثیر
- برقراری ارتباط با سایر مراکز و کتابخانه ها به منظور ایجاد و برقراری خدمات امانت بین کتابخانه ای و خدمات و تحویل مدرک
- برنامه ریزی برای ارائه خدمات به بیرون
سوالات متداول
چگونه میتوانم در کتابخانه عضو شوم؟
1-مراجعه به سایت با آدرس http://lib.lums.ac.ir2-کلیک روی گزینه " ثبت نام برخط در کتابخانه" 3-کلیک روی گزینه " با شرایط و ضوابط موافقم "4 -کلیک روی گزینه ادامه 5 -تکمیل فرم اطلاعات فردی و پایگاه عضویت 6- بارگذاری مدارک عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی با حجم کمتر از (100 کیلوبایت) 7-ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری 8-به همراه داشتن اصل کارت دانشجویی در اولین مراجعه خود به کتابخانه، جهت تایید نهایی عضویت و تحویل گرفتن کارت عضویت
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: