• 1403/07/01 - 07:44
  • - تعداد بازدید: 58
  • - تعداد بازدیدکننده: 39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانشجویان جدیدالورود

تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانشجویان جدیدالورود

دانشجویان عزیز ورودی سال تحصیلی 1403دانشکده پرستاری بروجرد

با سلام و خوش آمد گویی، موفقیت شما عزیزان  را در پیوستن به جامعه دانشگاهی علوم پزشکی لرستان ، تبریک عرض می‌کنیم و از اینکه با تلاش‌های مستمر خود موفق شده‌اید‌ فصلی پر امید و پر تلاش را در زندگی خود رقم بزنید و در جمع خانواده دانشکده پرستاری بروجرد قرار بگیرید ، بسیار خوشحالیم.

 دانشجوی دانشکده پرستاری بروجرد  افتخاری است که مسئولیت‌ها و وظایف ویژه‌ای را نیز بهمراه دارد. تلاش و سختکوشی علمی، رعایت آداب اجتماعی و احترام نسبت به اساتید ،پرسنل و همکلاسی ها، پرورش ابعاد اجتماعی و فرهنگی در کنار بعد علمی، برخی از ویژگی‌های خانواده دانشکده پرستاری  می‌باشد. کتابخانه دانشکده پرستاری  با کمال خوشحالی  پذیرای ارائه خدمات کتابخانه ای به شما دانشجویان و دانش آموختگان عزیز می‌باشد. امیدوارم همه ما بتوانیم با تلاش و کوشش، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و دراعتلای هر چه بیشترشما  عزیزمان سهیم باشیم.

با آرزوی موفقیت شما عزیزان

مسئول کتابخانه دانشکده

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سیستم
عکاس

مدیر سیستم

سوالات متداول

چگونه میتوانم در کتابخانه عضو شوم؟

1-مراجعه به سایت با آدرس  http://lib.lums.ac.ir2-کلیک روی گزینه " ثبت نام برخط در کتابخانه" 3-کلیک روی گزینه " با شرایط و ضوابط موافقم "4 -کلیک روی گزینه ادامه 5 -تکمیل فرم اطلاعات فردی و پایگاه عضویت 6- بارگذاری مدارک عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی با حجم کمتر از (100 کیلوبایت)   7-ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری  8-به همراه داشتن اصل کارت دانشجویی در اولین مراجعه خود به کتابخانه، جهت تایید نهایی عضویت و تحویل گرفتن کارت عضویت

 

offer
انتقادات
و
پیشنهادات